Verzenden en Betalen

 

 

Track and Trace 

U ontvangt via mail uw track and trace code na onze verzendbevestiging. 

 Betaalwijze Via Klarna 

  • iDeal    
  • Achteraf betalen  (Betaal binnen 14 tot 30 dagen) 
  • Credit Card 
  • PayPal

Betaalgegevens 

Iban NL56ABNA0454790163

T.a.v  BamBella

Let op! Heeft u  gekozen om achteraf te te betalen? Gebruik het rekeningnummer en betalingskenmerk van uw factuur 

Veelgestelde vragen

Kan ik de uiterste betaaldatum verschuiven?

Ja dat kan, U kunt de datum tot met 30 dagen verschuiven. 
 

Hoe kan ik de uiterste betaaldatum verschuiven?

U kunt de betaaldatum verschuiven in de Klarna app. Of via de mail die u van klarna heeft ontvangen 1. Klik in de mail op bekiijk en betaal aankoop. 2.  klik op uw bestelling 3. klik op kies een betaalmethode 4. verschuif betaaldatum. 

Ik heb artikelen geretourneerd maar ik krijg nog een factuur. 

Als u een mail van ons heeft ontvangen met de retourbevestiging hoeft u niets aan klarna te betalen. Het is wel mogelijk dat u nog een laatste maal via Klarna een bericht krijgt, deze kunt u als niet verzonden beschouwen. De berichten hebben elkaar gekruisd.

Ik heb via iDeal betaald maar ik zie Klarna staan, is dat achteraf betalen?

Klarna is een bedrijf dat onze betalingen verzorgd iDeal betalingen en achteraf betalingen. Als u met iDeal heeft betaald en een orderbevestiging van ons heeft ontvangen is de betaling in goede orde ontvangen. U heeft de juiste betaalwijze gekozen. 

Ik kan niet achteraf betalen hoe kan dit?

Klarna voert een kredietwaardigheidscontrole uit om vast te stellen of uw aankoop kan worden geaccepteerd. Dit gebeurd direct na het plaatsen van uw bestelling. 
Om diverse reden kan uw aankoop worden geweigerd, dit wordt bevestigd met een foutcode. (De betekenis van de code is terug te vinden op de website van Klarna) Heeft u uw aankoop niet kunnen voltooien? Vaak ligt het aan de hoogte van het factuurbedrag.

Ik heb een andere vraag over de betalingen wie kan ik bellen. 

Voor vragen over uw factuur kunt u bellen met Klarna Klantenservice Tel. 020 - 808 2852.  Ma t/m Vr 8.00-17.00

Wanneer krijg ik de track and trace code 

Deze ontvangt u zodra u de verzendbevestiging heeft ontvangen van ons. 

 

Vragen over uw zending?

Wat is de verwachte bezorgdag van mijn zending?

Zodra u een mail heeft ontvangen met het bericht dat uw bestelling is verzonden kunt u uw zending verwachten binnen 1 tot 3 werkdagen. Dit is een schatting in enkele gevallen kan dit iets uitlopen. 

Hoe wordt ik op de hoogte gebouden van de status van mijn zending?

U wordt via mail op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling. Vervolgens ontvangt u van postnl enkele e-mails met de status van uw zending. U kunt het pakje volgen tot bezorging. 

Ik heb nog geen track and trace code ontvangen hoe kan dit?

Sommige bestellingen die door de brievenbus passen worden zonder track and trace verzonden. Deze kunt u ook niet volgen. Het gaat hierbij voornamelijk om kleine artikelen zoals een  bikini of een bont sample. 

Is het mogelijk om mijn bestelling eerder te ontvangen dan de aangegeven levertijd?

In sommige gevallen is dit mogelijk. U kunt ons via mail een bericht sturen met uw verzoek info@bambella.nl. 


 

Afbeeldingsresultaat voor klarna logos

 

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Aanbieding

80 / 98 Sale jassen Girls € 49,95 € 34,00
© 2018 - 2020 BamBella Bontkraag Jassen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel