Navigatie

Verzenden en Betalen

 

Gratis verzending v.a. €20.-

Bestellingen tot 20.- moeten wij helaas  2.95 in rekening brengen 

Track and Trace 

U ontvangt via mail uw track and trace code na onze verzendbevestiging. 

 Betaalwijze Via Klarna 

  • iDeal    
  • Achteraf betalen  (Betaal binnen 14 tot 30 dagen) 
  • Credit Card 
  • PayPal

Veelgestelde vragen

Kan ik de uiterste betaaldatum verschuiven?

Ja dat kan, U kunt de datum tot met 30 dagen verschuiven. 
 

Hoe kan ik de uiterste betaaldatum verschuiven?

U kunt de betaaldatum verschuiven in de Klarna app. Of via de mail die u van klarna heeft ontvangen 1. Klik in de mail op bekiijk en betaal aankoop. 2.  klik op uw bestelling 3. klik op kies een betaalmethode 4. verschuif betaaldatum. 

Ik heb artikelen geretourneerd maar ik krijg nog een factuur. 

Als u een mail van ons heeft ontvangen met de retourbevestiging hoeft u niets aan klarna te betalen. Het is wel mogelijk dat u nog een laatste maal via Klarna een bericht krijgt, deze kunt u als niet verzonden beschouwen. De berichten hebben elkaar gekruisd.

Ik heb via iDeal betaald maar ik zie Klarna staan, is dat achteraf betalen?

Klarna is een bedrijf dat onze betalingen verzorgd iDeal betalingen en achteraf betalingen. Als u met iDeal heeft betaald en een orderbevestiging van ons heeft ontvangen is de betaling in goede orde ontvangen. U heeft de juiste betaalwijze gekozen. 

Ik kan niet achteraf betalen hoe kan dit?

Klarna voert een kredietwaardigheidscontrole uit om vast te stellen of uw aankoop kan worden geaccepteerd. Dit gebeurd direct na het plaatsen van uw bestelling. 
Om diverse reden kan uw aankoop worden geweigerd, dit wordt bevestigd met een foutcode. (De betekenis van de code is terug te vinden op de website van Klarna) Heeft u uw aankoop niet kunnen voltooien? Vaak ligt het aan de hoogte van het factuurbedrag.

Ik heb een andere vraag over de betalingen wie kan ik bellen. 

Voor vragen over uw factuur kunt u bellen met Klarna Klantenservice Tel. 020 - 808 2852.  Ma t/m Vr 8.00-17.00

Wanneer krijg ik de track and trace code 

Deze ontvangt u zodra u de verzendbevestiging heeft ontvangen van ons. 

 

Vragen over uw zending?

Wat is de verwachte bezorgdag van mijn zending?

Zodra u een mail heeft ontvangen met het bericht dat uw bestelling is verzonden kunt u uw zending verwachten binnen 1 tot 3 werkdagen. Dit is een schatting in enkele gevallen kan dit iets uitlopen. 

Hoe wordt ik op de hoogte gebouden van de status van mijn zending?

U wordt via mail op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling. Vervolgens ontvangt u van postnl enkele e-mails met de status van uw zending. U kunt het pakje volgen tot bezorging. 

Ik heb nog geen track and trace code ontvangen hoe kan dit?

Sommige bestellingen die door de brievenbus passen worden zonder track and trace verzonden. Deze kunt u ook niet volgen. Het gaat hierbij voornamelijk om kleine artikelen zoals een  bikini of een bont sample. 

Is het mogelijk om mijn bestelling eerder te ontvangen dan de aangegeven levertijd?

In sommige gevallen is dit mogelijk. U kunt ons via mail een bericht sturen met uw verzoek info@bambella.nl. 


 

Afbeeldingsresultaat voor klarna logos

 

© 2018 - 2019 BamBella Bontkraag Jassen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.